עבירת רמזור אדום

עבירת רמזור אדום

משטרת ישראל אוכפת בקפדנות את עבירה רמזור אדום, מה שהופך אותה לאחת העבירות המודגשות ביותר. אכיפה זו מתבצעת בשני ערוצים עיקריים: שוטרים בשטח או מעקב באמצעות מצלמות דיגיטליות. במדריך המקיף הזה, נתאר את כל ההיבטים של עבירת רמזורים, תוך כיסוי עונשים על מעבר ברמזור אדום, נקודות חובה פוטנציאליות לנהג, סכומי קנס ופרטים רלוונטיים נוספים.

אם אתה מוצא את עצמך עומד בפני עבירה רמזור אדום, תהיה בטוח שהגעת לידיים טובות אנו משרד עורכי דין תעבורה וותיק בעל מומחיות בתחום תעבורה מעל 25 שנות ניסיון.

נהיגה כשברמזור אור אדום בצומת

נהגת ברכב הנ"ל ולא צייתת לאור אדום שהיה ברמזור בכיוון נסיעתך בכך שלא עצרת את רכבך (לפני קו העצירה / לפני מעבר ה חציה / סמוך לרמזור הקרוב / ונכנסת לצומת ) כשברמזור דלק אור אדום, בניגוד לתקנה 22(א) לתקנות התעבורה.

ס' סעיף קנס ניקוד
6528 1500 ש"ח 10 נקודות

נהיגה כשברמזור אור אדום (לא בצומת)

נהגת ברכב הנ"ל ולא צייתת לאור אדום שהיה ברמזור בכיוון נסיעתך בכך שלא עצרת את רכבך (לפני קו העצירה / לפני מעבר ה חציה / סמוך לרמזור הקרוב) והמשכת בנסיעה בניגוד לאור האדום, בניגוד לתקנה 22(א) לתקנות התעבורה.

ס' סעיף קנס ניקוד
6701 1500 ש"ח 10 נקודות

אי ציות לכיוון הנסיעה ברמזור (תמרורי 201 עד 208 ברמזור)

נהגת ברכב הנ"ל ולא נסעת בכיוון הנסיעה המותר על ידי הרמזור, בניגוד לתקנה 22(א) לתקנות התעבורה.
*יש להתיחס בנסיבות המקרה לתמרור הוריה שמעל הרמזור

ס' סעיף קנס ניקוד
6738 500 ש"ח 6 נקודות

נהיגה כשברמזור אור אדום (נסיבות מחמירות – הפרעה לעובר דרך)

נהגת ברכב הנ"ל ולא צייתת לאור אדום שהיה ברמזור בכיוון נסיעתך בכך שלא עצרת את רכבך (לפני קו העצירה / לפני מעבר ה חציה / סמוך לרמזור הקרוב / ונכנסת לצומת) כשברמזור דלק אור אדום תוך גרימת ( הפרעה / סיכון ) לעובר דרך אחר, בניגוד לתקנה 22(א) לתקנות התעבורה.

ס' סעיף קנס ניקוד
6739 הזמנה לדין משפט תעבורה 10 נקודות

נהיגה כשברמזור אור אדום בצומת (נסיבות מחמירות – הימצאות רכב אחר)

נהגת ברכב הנ"ל, ולא ציית ת לאור ה אדום, שדלק ברמזור בכוון נסיעתך, בכך שלא עצרת את רכבך (לפני קו העצירה / לפני מעבר ה חציה / סמוך לרמזור הקרוב / ונכנסת לצומת) בניגוד לאור האדום, בשעה שבצומת היה רכב אחר, שהגיע מכוון אחר, בניגוד לתקנה 22(א) לתקנות התעבורה.

ס' סעיף קנס ניקוד
6741 הזמנה לדין משפט תעבורה 10 נקודות

נהיגה כשברמזור אור אדום (נסיבות מחמירות אחרות)

נהגת ברכב הנ"ל, ולא ציית ת לאור ה אדום, שדלק ברמזור בכוון נסיעתך, בכך שלא עצרת את רכבך (לפני קו העצירה / לפני מעבר ה חציה / סמוך לרמזור הקרוב / ונכנסת לצומת) בניגוד לאור האדום, בניגוד לתקנה 22(א) לתקנות התעבורה.

* דו"ח זה ירשם במקרה שלנהג הרשעה קודמת בעביר ת אור אדום ב -3 השנים שקדמו לעבירה. אסור לציין את קיום העבירה הקודמת בדו"ח עצמו ולא בנסיבות המיוחדות.

ס' סעיף קנס ניקוד
6742 הזמנה לדין משפט תעבורה 10 נקודות

נהיגה שברמזור אות אופקי 708 (בצומת)

נהגת ברכב הנ"ל ולא צייתת לאות האופקי שהיה ברמזור בכיוון נסיעתך, בכך שלא עצרת את רכבך (לפני קו העצירה / לפני מעבר ה חציה / סמוך לרמזור הקרוב / ונכנסת לצומת) , בניגוד לתקנה 22(א) לתקנות התעבורה.

ס' סעיף קנס ניקוד
6725 הזמנה לדין משפט תעבורה 0 נקודות

נהיגה שברמזור אות אופקי 708 (לא בצומת)

נהגת ברכב הנ"ל ולא צייתת לאות האופקי שהיה ברמזור בכיוון נסיעתך, בכך שלא עצרת את רכבך (לפני קו העצירה / לפני מעבר ה חציה / סמוך לרמזור הקרוב), בניגוד לתקנה 22(א) לתקנות התעבורה.

ס' סעיף קנס ניקוד
6726 הזמנה לדין משפט תעבורה 0 נקודות

חשיבות של עורך דין תעבורה בעניין עבירה רמזור אדום

במקרה של קבלת דו"ח בגין עבירת רמזור אדום או כל עבירת רמזור על ידי שוטר, עורך דין תעבורה מיומן יכול להבחין בכל ליקוי קריטי בתיק, שעלול להוביל להפחתת עונש או אפילו לזיכוי מלא. במהלך בחינת פגמים, השוטר מחויב להקפיד על נהלים ספציפיים, לרבות:

  • הבטחת נראות של הרמזור האדום באיתות התנועה או במיקום ההפרה.
  • אישור הסימון הברור של קו העצירה.
  • ניסוח כיצד נשמר מגע חזותי רציף עם הרכב מביצוע העבירה ועד לעצירה הסופית של הרכב.

שיקולים אלו וניואנסים נוספים יכולים להתגלות כיתרונות עבור הנאשם בנסיבות מסוימות. לכן, הכרחי להשיג ייצוג משפטי מוסמך מ-עורך דין תעבורה מומחה. אם הואשמת לאחרונה בעבירת רמזור ואינך בטוח אם קיים סיכון לרישיון הנהיגה שלך אל תהסס לפנות אלינו לסיוע.

*הכתוב האמור לעיל הינו מידע כללי ואינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי אצל עו"ד תעבורה עבירה רמזור אדום, על כן, מי שמסתמך על האמור בו, עושה כן על אחריותו בלבד!

משטרת ישראל אוכפת בקפדנות את עבירה רמזור אדום, מה שהופך אותה לאחת העבירות המודגשות ביותר. אכיפה זו מתבצעת בשני ערוצים עיקריים: שוטרים בשטח או מעקב באמצעות מצלמות דיגיטליות

הואשמת בעבירת תעבורה? אל תתמודד עם זה לבד. קבל ייצוג מקצועי ממומחי דיני התעבורה המנוסים שלנו. עם ניסיון של מעל 25 שנה ורקורד מוכח בבתי משפט ברחבי הארץ, נוכל לעזור לך להשיג את התוצאה הטובה ביותר האפשרית. קבל את העזרה המשפטית שאתה צריך עוד היום והימנע מקנסות גבוהים ונקודות ברישיון שלך או מעונשים כבדים אף יותר.

מה קראנו עד עכשיו?

מאמרים נוספים בנושא משפטי

שיטת הניקוד בגין עבירות תנועה
קיבלת בצמוד לקנס גם נקודות?

ניתן למחוק נקודות על מנת להימנע מסנקציות (אמצעי תיקון) המופעלות על נהגים שצברו אותן. ברוב המקרים ניתן למחוק את הנקודות באופן ודאי.

נהיגה תחת השפעת אלכוהול
נהיגה תחת השפעת אלכוהול

שתיית אלכוהול מהווה את אחד מהגורמים המשפיעים ביותר על ההסתברות לביצוע תאונת דרכים, מהסיבה הפשוטה שככל שריכוז האלכוהול בדם גבוה יותר, יורדת היכולת של הנהג לבצע פעולות פשוטות בנהיגה